شیطان از بدو طرد شدن در حال مسخ کردن انسان است.
>>>>>>>>>>>>مسخ یعنی به خواب اجباری رفتن به صورت غیر ارادی.
این یعنی رسالت شیطان بعد از رانده شدن , برای اثبات دلیل بی کفایتی انسان به عنوان اشرف
مخلوقات انتخاب شدن.





مسخ...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کدام مسخ؟؟؟؟؟؟؟


                                                   



اینها ظاهرشان هم مثل درونشان مسخ شده که دلیل محکمی بر وجود مسخ است,

متاسفانه اکثر مردم از درون مسخ شدندوخود نمی دانند

فاصله حق و باطل به مو رسیده

وقتی مسخ امری عادی میشود, می توانی آخرالزمان را با تمام وجود حس کنی...
                              



کتاب جامع فراماسونری(دجال آخرالزمان) شما را نسبت حقایقی آگاه خواهد کرد که با یقین در تمامی دیدگاه های شما نسبت به وقایع تغییر شدید ایجاد خواهد شد این کتاب pdf را ازدست ندهید

لینک مستقیم دانلود کتاب جامع فراماسونری
 

   

چرا

  شیطان را مهلت داد؟ 



سئوال پیش مى آید و آن چنین است : بعد از این که شیطان خلق شد و نافرمانى خدا را نمود، در مقابل عظمت ،
بزرگى و شوکت او تکبر ورزید، از میان ملائکه ، بهشت و نعمت هاى آن رانده شد. چرا خداوند به او مهلت داد؟
چرا در خواست او را درباره عمر طولانى و ادامه حیات او پذیرفت ؟ چرا فورا او را نابود نکرد که این گونه به جنایت و خیانت خود ادامه دهد و مردم را بیشتر به سوى بدبختى و شقاوت و جهنم و عذاب بکشاند؟
جواب  این  که : جهان جاى آزمون است ، و مى دانیم که آزمایش جز در برابر دشمنان سرسخت و طوفان ها و بحران هاى خطرناک ، امکان پذیر نیست . وجود نامبارک شیطان و حیات و زندگى او به عنوان یک دشمن و نقطه منفى براى تقویت پایه هاى دین باورى و نقاط مثبت دیگر، نه تنها ضرر نداشته و ندارد، بلکه مؤ ثر نیز خواهد بود.
قطع نظر از وجود شیطان ، در وجود خود ما، غریزه هاى دیگرى نیز هست که انسان در همه زمینه ها، مى آزمایند تا در برابر نیروهاى عقلانى و روحانى قرار گیرد. به این ترتیب ، در این میان روح انسان پروش مى یابد.
مهلت شیطان و ادامه حیات او نیز تقویت این تضاد است ، و تا او نباشد راه راست و مستقیم شناخته نخواهد شد و صفت خوب نیکو سیرتان و بد بدسیرتان مشخص نمى شود.
دیگر این که ، اگر به او مهلت داده شد به خاطر آن همه ستایش و بندگى در برابر خداوند متعال بوده و عمر طولانى و مهلت او مکافات و پاداش ‍ عبادتهاى او است .
سوم این که ، خواسته تا وى بیش تر در عذاب خدا غرق شود، زیرا هر چه عمر او طولانى تر گردد و مهلت بیشتر یابد، گناهش بیشتر خواهد شد. چنان چه خداوند مى فرماید:
آنها که کافر شدند (راه طغیان را پیش گرفتند) تصور نکنند اگر به آنان مهلت مى دهیم به سود آنها است . ما به آنها مهلت مى دهیم که بر گناهان خود بیفزایند و عذاب خوار کننده اى براى آنها مى باشد
از این مهم تر، هر چند خداوند , شیطان را در انجام وسوسه هایش آزاد گذاشته ، ولى انسان را در برابر او بى دفاع نیافریده است . به او نیروى عقل و شعور، و خرد داده که مى تواند شد محکم و نیرومندى در مقابل وسوسه هاى شیطان بسازد.
یکى دیگر از راههاى دفاعى او، انگیزه پاک و عشق به تکامل است که به عنوان یک عامل سعادت در نهادش گذارده شده است .
هم چنین ، فرشتگان را که الهام بخش نیکى ها هستند. به کمک انسان هایى که مى خواهند از وسوسه هاى شیطانى بر کنار بمانند فرستاده .
قرآن مى فرماید:
فرشتگان بر آنها نازل مى شوند و براى تقویت روحیه آنان انواع بشارت ها و دل گرمى ها را به آنها الهام مى کنند و مى گویند: نترسید و غمگین نباشید، بشارت باد بر شما به آن بهشتى که به شما وعده داده شده است .

منبع:کتاب شیطان درکمینگه

...........................................................................................................................................................................................


                                                            کتاب شریعت شیطانی 

کتاب شریعت شیطانی در سال 1904 توسط شخصی به نام ادوارد الکساندر کرولی(الیستر کرولی)  نوشته شده است؛ او به کشور مصر رفته و در هرم خوفو 40 شبانه روز مناسک شیطانی انجام داده و در روز چهلم جنی به نام آیواس به او ظاهر شده و با تبریک گفتن به کرولی او را پیامبر آخر الزمان از سوی ابلیس مینامد این جن به مدت سه شبانه روز آیاتی را از سوی ابلیس به آلیستر کرولی ابلاغ میکند..."

 آلیستر کرولی را پست ترین و شیطانی ترین شخص قرن بیستم نام نهادند و این لقبی هست که اروپایی ها حتی به هیتلر و استالین نیز ندادند این شخص را بزرگترین جادوگر قرن بیستم نامیده اند و دارای زندگی مرموز و عجیبی هست او یک محقق و نویسنده پر کار انگلیسی بود و بزرگترین کار وی نوشتن کتاب شریعت بود، وارد جزییات این کتاب و آلیستر کرولی نمیشویم فقط باید شما دوستان بدانید که او پدر بزرگ جورج بوش بود!
در اینجا بخشی از کتاب شریعت و پیشگویی ابلیس از آینده جهان را برای شما آورده ایم؛ در فصل سوم کتاب همان طور که در تصویر مشاهده میکنید در آیه 71 ابلیس به کرولی این چنین میگوید:

71- «درود به شما دوقلوهای آورنده جنگ در اطراف جهان چرا که زمان شما نزدیک است.»
این آیه در حقیقت اشاره به برج های دوقلوی سازمان تجارت جهانی دارد که در سال 2001 مورد حمله و نابودی قرار گرفتند و به بهانه این حمله به دو کشور مسلمان حمله شد و میلیونها مسلمان تکه تکه شدند و قربانی شدند و جان خود را از دست دادند و هر روزه نیز قربانی میشوند، دوستان ابلیس یک اسطوره نیست بلکه حقیقت محض است.

 در فصل دوم این کتاب ابلیس به کرولی این گونه دستور میدهد: «ای پیامبر من تا میتوانی برای من خون بریز خون زنان خون کودکان خون دشمنان من و چکیده ای از خون اهل بهشت.»

 بعد از جنایت 11 سپتامبر 2001 به 3 کشور مسلمان حمله شد افغانستان عراق و لبنان در این میان افغانستان 150 هزار کشته داده عراق یک میلیون کشته داده و لبنان هم ده ها هزار کشته داده و جالب هست اکثر کشته شدگان از بین شیعیان بوده و 80 درصد حملات به شیعیان شده است اگر دوستان کمی دقت کنند بر اساس خواست ابلیس از پیروانش میفهمند اهل بهشت از بین مسلمانان انتخاب و تقدیم به شیطان میشود.

در ایه 73 ابلیس به کرولی میگوید:
73- «برگها را بردار از بالا به پایین و از چپ به راست به یکدیگر بچسبان و سپس اگاه باش.»

این ایه نیز اشاره به اسکناس دلار دارد که در حدود 6 سال 14 فراماسون یهودی در طراحی ان سهم داشتند و ده ها راز را در ان جای دادند
و اگر شما 20 دلاری امریکا را به شکل موشک تا بزنند طبق همین تصویر گذاشته شده به اسرار ان پی خواهید برد و برج های دوقلو را خواهید دید که به طور واضح در حال فرو ریختن هستند اسکناس دلار حدود 220 سال قبل طراحی شده و کتاب شریعت حدود 100 سال قبل نوشته شده است و سالها قبل این جنایات از سوی فراماسونها و شیطان برنامه ریزی شده است..."

همچنین ﺑﺮﺧﯽ ﺍﺯ ﮐﺎﺑﺎﻻﯾﺴﺖ ﻫﺎﯼ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﻋﺒﺎﺭﺗﻨﺪ ﺍﺯ ﻧﻮﺳﺘﺮﺍﺩﺍﻣﻮس ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﺻﻞﮐﺎﺑﺎﻻﯾﺴﺖ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﺑﺎ ﻧﺰﺩﯾﮑﯽ ﺑﻪ ﻋﻠﻤﺎﯼ ﯾﻬﻮﺩ ﺗﻮﺍﻧﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﺩﻩ ﻫﺎ ﮐﺘﺎﺑﯽ ﮐﻪ ﺗﻮﺳﻂ ﺍﯾﻦ ﻗﻮﻡ ﻣﺨﻔﯽ ﺷﺪﻩ دسترسی پیدا کند و با به کارگیری جادو و احضار اجنه اخبار اخرالزمان را ﭘﯿﺸﮕﻮیی ﮐﻨﺪ؛ ﻭ ﻧﻔﺮ ﺩﯾﮕﺮ ﻟﺌﻮﻧﺎﺭﺩﻭ ﺩﺍﻭﯾﻨﭽﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻧﻘﺎﺷﯽ ﺷﺎﻡ ﺍﺧﺮ ﻭ ﻣﻮﻧﺎﻟﯿﺰﺍ ﺳﻌﯽ ﺩﺭ ﺍﻓﺸﺎﯼ ﺍﺳﺮﺍﺭ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺩﺍﺭﺩ.  


توضیحات: کتاب شریعت ابلاغیه شیطان به پیامبر آخر الزمانش